View Single Post
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Prøver, men det blir bare slettet…så da er det vel ikke noe særlig morsomt.

Når det er sagt, så var det en fyr som ville ha 100k for å komme i kontakt med en fastlege i et østblokkland.
Deretter ble han sendt på en wild goose chase igjennom Oslo på jakt etter piller.
Det var ganske morsomt, men det ble dessverre også sletter
Vis hele sitatet...
Den husker jeg, demonterte vell egentlig hele opplegget hans, og til slutt endte det opp med at han sendte meg PM for å sjekke rundt mulighetene for å få tak i «ekte oxy», så jeg tror ikke disse charterturene til 100k for å pilleshoppe var særlig vellykket.

Han påsto vell også at all oxyen her til lands var falsk, og at han tilbydde 10k i finnerlønn om noen klarte å få tak i en ekte pille.

For alt jeg vet kan det hende han driver reisebyrå for avhengige as we speak, men realistisk sett så heller jeg mer mot at prosjektet endte som en total fiasko.

Hadde aldri sett noen gå fra «hvordan snakke med legen» til å selge pakkereiser i den prisklassen, i løpet av to poster.

En sterk runner up er innleggene til «Mendez». Fra å være en av «forumets rikeste» til å opptre som maskot i klovnedrakt, og tildekking av terrassen med plater for å kunne ta seg en joint.

Er mange som sliter, tydeligvis.
Sist endret av DrDeath; 9. oktober 2023 kl. 15:51.