View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har begynt å drikke mye øl i det siste pga heroin sug. Jeg har ikke den samme effekten av subutex som jeg hadde.
Jeg foreslo dolcontin, men LAR sa at jeg må prøve metadon før jeg kan prøve andre ting.
Så det var ikke akkurat første valget mitt.

Jeg har tenkt mye på dette siden jeg fikk vite om å prøve dette ut fordi jeg er litt skeptisk til å prøve. Jeg har prøvd metadon og vet hvordan andre kan bli.

Men er det noe skade i å prøve? Kan jo bare gå tilbake på subutex hvis jeg ser det ikke går?
Vis hele sitatet...
Så lenge du bruker rusmidler eller legemidler som noen av dem også er, vil du alltid ende opp med sug.
Dersom du bryter sirkelen aktiv avhengighet er, har du en sjans for at du slipper det og nærmest garanti på at det med tid blir bedre.


Metadon hjelper en stund men, så blir du vandt til det og det blir vanskelig å komme tilbake igjen. Viss du i det heletatt kan komme deg helt tilbake med tanke på skadeeffektene stoffet gjerne medfører og den skyhøye toleransen.

Du går altså dypere inn i avhengigheten. Det motsatte av hva forstandig person ville ønske.