View Single Post
Sitat av BluDog Vis innlegg
Hei, jeg er vekkreist en periode fra min samboer grunnet jobb.
Hun har nå gått ut på byen, men når jeg våknet i dag så fikk jeg melding av hun at hun hadde sovet over hos en kompis av henne fordi hun hadde spydd for mye.
Denne kompisen hennes har jeg møtt flere ganger og jeg vet at han er bifil.

Jeg sliter veldig med hva jeg synes om dette, da vi har hatt en felles regel vi har lagd om at narsj og overnatting uten beskjed ikke er lov. Hva tenker dere?
Vis hele sitatet...
Regler er kjipe saker tbh, men det er nå så. Hvordan er forholdet deres ellers? Har du grunn til å mistenke at det har skjedd noe? Har det vært lignende situasjoner tidligere? Er det grunn til tvil her?

Har selv vært ute for at dama har sovet over hos med en perifer bekjent; på hotell. Det skjedde ingenting i følge henne, og jeg velger å tro på henne. Har ingen grunn til å tro noe annet. Hvordan skal jeg bekrefte det ene eller det andre? Utfallet av denne hendelsen har lagt en demper på forholdet uavhengig av det. Jeg har ikke mindre tillit til henne av den grunn, men har sagt klart i fra at jeg ikke er enig i at slik oppførsel har noe i et voksent forhold å gjøre. Alle trår feil en gang i blant.

Jeg gir frihet og får det samme tilbake. Det er en naturlig del av et forhold synes jeg. Det er også slik at frihet og anledning ikke fritar en fra konsekvensen av sine handlinger.

Hva du velger å gjøre i denne situasjonen er opp til deg; og deg alene. Du bestemmer selv hva du synes et greit og hva som ikke er greit. Velger du å bli i forholdet bør du og partneren din snakke sammen og du er pent nødt til å legge dette bak deg. Om du ikke klarer det vil det være en verkebyll som kan forårsake at annen dritt blir forsterket nå eller senere. Å bruke denne saken som ammunisjon seinere er iallefall en jævlig dårlig ide.