View Single Post
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Det eneste du kommer med er personangrep mot de folka her. Hvordan mener du Malone sprer feilinformasjon? Artikler fra aviser som har pushet vaksinepropaganda holder ikke. Jeg må ha vitenskapelige uavhengige artikler.

At den ene er sykepleier og sier han er lege er ikke bra men bortsett fra det så mener jeg de andre tingene du nevner om de folka her ikke er relevant. Det her tok meg ikke så lang tid å skrive men siden jeg har en ganske høy timelønn blir det en sekser likevel. Vi er herved skuls.

Jeg kondolerer svartblod
Vis hele sitatet...
Jeg har gitt deg bevis og du får faen ikke avfeie det på så syltynt grunnlag. Du er en uerlig faen og nå er det nok. Wikiartikler er visst ikke nok, NY times er visst bare løgn og facktcheck AFP har visst ikke noe tyngde i følge deg.

Er det rart man blir forbanna? Her brukte jeg tid på å formulere et saklig svar til dere med kildehenvisninger fra flere uavhengige kilder og så blir jeg møtt med "Næh, venstrepropaganda, lol". Ikke noe arbeid, ikke et tafatt forsøk på å underbygge påstandene deres. Det her er som å krangle med en 5-åring.

Jeg spiller ikke ball lengre selv om jeg visste det kom til å ende her: i søla som robhol advarte mot. Men greit, da veit jeg hvor jeg har dere, jævla sleipe løgnere.
Sist endret av Expialidocious; 7. august 2023 kl. 15:03.