View Single Post
Sitat av bia Vis innlegg
Hvilke hobbier har folk? :-p
Er rart med det, når man har hatt unger så lenge at man ikke husker hvem man var før ungestyret startet...



Neida, er ikke så fastlåst som jeg kanskje høres ut. Jeg har bare dårlig erfaring med (mye) yngre menn. Er heller singel enn i dårlige forhold.


Skal sjekke det! Takk for tipset.


Hmm... Kan jo nesten virke sånn her. Jeg var forberedt på at jeg kunne få masse pes for å skrive så negativt om datingmarkedet, men folk forstår jo hva jeg sier, ser det ut som?



Masse gode forslag! :-D



Nice! Takk for korreksjon. Er enig!
Men forelskelse er livsfarlig, så litt analyse tar jeg med meg på veien. Har lært.



Har ikke fått så mye som EN eneste DM. Du glemmer at folk på freak.no relativt sett er nokså autistiske, og dermed tar spørsmål man stiller her face value. Jeg har rett og slett bare fått svar på spørsmålene mine. Er det som er så fint her. Ingen beveger seg mellom linjene.



Evt. kanskje derfor ingen har tatt kontakt :-p



Skjønner! Will do! :-)



Takker!
Vis hele sitatet...
Det positive med å ha "glemt" hvem man var før og hvilke hobbyer man hadde er egentlig å anse som en gyllen mulighet til å begynne på nytt.
Hva har man lyst til å lære, og hvilke hobbyer har man lyst til å prøve ut.?
Begynn med et par ting, og er det ikke noe spennende, så er det bare å prøve noe nytt.
Da får man ny læring, nye impulser og ganske sikkert møter man nye mennesker underveis!