View Single Post
Ministry of Love
sptz's Avatar
Jepp CB er over. Men min cb historie slutter desverre ikke med at jeg forlater hallen. Først oppdaget jeg irreterende ting som at jeg hadde glemt forskjellige saker.. (blant annet soveposen min, som jeg forøvrig kjøpte der borte siden jeg glemte den på rommet også..) men dette fikk jeg en vis orden på så jeg kjørte videre mot Risør å jobben..

Jeg oppdaget blant annet at Utne hadde usendvanlig vakre og hyggelige "ferjejenter" og Odda var en større by en det jeg hadde forestilt meg, tror faktisk jeg så et par blokker oppi lia der også...

MEN:

Ca 5min etter Odda så skjer det. En eller annen *sett inn valgfrit skjellsord her* (for de fantasiløse er HORE, KØDD, FAEN gode alternativer) latt metallavfall el. ligge igjen i veikanten. Ressultatet er at høyrefordekk eksploderer, noe som ressulterer i at jeg blir dratt utover mot autovernet. I 70-80km/t treffer jeg akkurat starten av et betongautovern slik at det fungerer som en rampe. Efekten er akkurat det samme som den man ser på film, med et untak av eksploskjonene. med høyde fra rampen smeller jeg siden av bilen ned i asfalten og fortsetter skliende på siden inn i fyllinga på venstre side. JIPPI!

Ressultatet er uansett en totalt totalvraket Jetta. (Rammeskiev 3 helt øddelagte hjull og felger, most radiator og panseret fikk jeg ikke vekk så motoren har jeg ikke oversikt over, men tviler på at det ser særlig bra ut..) Det skal også nevnes at jeg var på vei hjem fra CB så nesten alt datautstyret mitt var i bilen.. Utrolig nok overlevde selve hovedpcen min. Mye takket være at jeg hadde kilt den mellom baksetet og forsetet. Laptopen kom fra det med noen må skrammer mens 19" ble helt knust.

Kort oppsumert jeg må belage meg på koletivtransport framover, og IvI kan være litt stolt over å være den siste overlevende passasjeren. (riktig nok var det ingen som døde, men overlevnede hørtes litt artigere ut )
Sist endret av sptz; 6. juli 2004 kl. 02:11.