View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Halla, Jonny. Før du fremstår så eplekjekk og påpeker andres manglende kunnskap, kan jeg informere deg om at Sobril er det benzodiazepinet som varer kortest. Det er noe alle vet.
God sommer!
Vis hele sitatet...
Det er godt å få blåst ut litt iblant, men det stemmer jo ikke helt. Den varer helt klart kortere enn mange av de andre vi bruker her til lands, for eksempel Rivotril, Valium og Apodorm, men både Xanor og Sobril har ganske lik varighet.
Det er mulig at noen opplever at effekten av sobril dabber av litt fortere, men dette vil jo også være litt doseavhengig.

Så finnes det jo en god del flere med langt kortere halveringstid, som for eksempel Midazolam(Dormicum), men jeg regner med du kun snakker om de aller vanligste.

Sitat av Chip Charley Vis innlegg
Er så gammel at jeg husker da Vival var mindre av størrelse og rosa farget.Valium er vel svak gul av farge.Har brukt alle typer,og innbilte meg før at Stesolid var den beste.Har brukt både 2 og 5 mgs variantene.
Vis hele sitatet...
2mg Vival må være for spesielt interesserte
Sist endret av DrDeath; 8. juli 2023 kl. 00:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.