View Single Post
Sitat av Natrajk72 Vis innlegg
Helt idiotisk hele pride greia. De har klart å fucke opp forholdet til Qatar og snart er de sikkert igang med Afrika. Sykdommer smitter oftere gjennom anal sex og jeg har null forståelse for at folk foretrekker å stikke sin kroppsdel hvor en annen person driter og gjør fra seg. Hvis vi skulle brukt fornuft og hva som er naturlig(som vi burde gjøre henhold til hvor fucka verden er) så burde det vært fengsel straff for å forurense verden med noe så jævlig sexuelle preferanser.

Jeg er ikke perfekt og også forsøkt anal sex ved ett tilfelle men forstår ikke prides fainasjon av det.
Vis hele sitatet...
Det virker heller som du er ekstremt fascinert av analsex, hvis du tror Pride handler om rævpuling. Pridw handler om mer enn homofile menn, og det er slett garantert at alle homofile menn har analsex. Det er heller ikke slik at pride handler om hvordan folk har sex.

Videre er det ganske uinteressant for dem som praktiserer analsex at du har null forståelse for for at de liker det. Jeg har personlig problemer med å forstå hvorfor noen liker å drikke energidrikk, eller suse rundt på elektriske sparkesykler, men jeg har ikke behov for at se skal slutte med det av den grunn.

Når det gjelder kjønnsykdommer, så er det slik at noen smitter litt lettere ved analt samleie da sjansen for rifter og blødning er noe større. Heldigvis er det mulig å bruke kondom. Jeg regner med at du alltid gjør det. Deretter er avholdenhet vekdig effektivt, eller å ha svært få partnere som også har svært få partnere. Det kan også lønne seg å ha sex edru.

Det er bekymringsverdig at du mener at man burde straffe folk med fengsel fordi de gjør noe du ikke liker. Ønsker du ikke demokrati da eller?

Det finnes en rekke seksuelle fetisjer og praksiser som både du og jeg kanskje synes er rare eller lite fristende. De er ikke bare forbeholdt homofile. Bør dette også forbys? Hvordan skal dette i så fall overholdes?

Jeg tror du skal gå litt i deg selv, og tenke litt på hvorfor du synes det er så vanskelig at noen lever annerledes enn deg, for det er det dette handler om, er det ikke?

Afrika er ikke et land, forresten.