View Single Post
Sitat av Natrajk72 Vis innlegg
Jeg er nok litt påvirket av å måtte bo i utlandet og at forrige gang jeg prøvde å bo og jobbe i mitt land så hadde de gjort om den lokale baren til en homsebar eller at jeg så at det var veldig mange som hadde blitt homofile. Jeg mener at det er valg og tilvenning og sett det i andre land også at folk har byttet legning pga sine egne greier.
Jeg hadde t.o.m ett familie medlem som forsøkte å strikke meg homo over lang tid og jeg endte opp med å klikke noe helt forferdelig for mitt liv skulle handle om alt mulig bortsett fra sex som jeg hadde fått mye av en stund.

Pga dritt som det der så måtte jeg ha ny dame når jeg egentlig skulle holde på med noe mer fornuftig.
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe man velger, ferdig snakket. Det er ikke behov for å diskutere det ytterligere.

Dessuten så medfører det ingen logikk at noen skulle «valgt å være homo». Hvem vil velge å bli mobbet, diskriminert og kanskje miste båndet til familien sin hvis de bare kunne latt være?

Jeg tror heller ikke noen av de du refererer til på denne baren har «blitt homo» fordi det har kommet en bar for skeive.

Du forenkler dessuten dette «valget» å være overraskende enkelt.

Det blir på samme måte som å gå inn på et sykehus og fortelle en med kreft at han kan jo bare bli frisk.