View Single Post
Heisann, jeg står på 50mg Aduvanz og Attentin 20mg atm.

Tar Aduvanzen på morningen (06:30) før jobb, og hiver innpå 10-20mg med Attentin ved behov på ettermiddagen i 14:00 tiden (sjeldent jeg bruker 20, pleier og knekke i to og ta halve, altså 10mg)

Har veldig fin effekt av Aduvanzen, den får meg opp og nikke, har veldig stabile energinivå og fokus før den begynner og dabbe av 14:00 tiden. Men hver gong blir jeg bare trøtt av dem.. Så den ettermiddags crashen eg får av Aduvanzen når den begynner og dabbe av blir jo bare verre egentlig. Har og prøvd dager der eg kun tar Attentin, men den får meg ikke opp og nikke, og på grunn av trøttheten, så blir jo fokuset dårligere og.. Prøvde 50 + 30mg Aduvanz før med veldig god effekt, men da sleit eg veldig med søvn på kvelden (legger meg ganske tideligt) Så hadde jeg hørt at Attentin var veldig bra greier, rein deks med 1:1 mg ratio. "Kraftigeste ADHD medsen"
Men eneste jeg liker med Attentinen er jo at eg sovner lettere på kvelden, men orker ikke være knekkt... Har også prøvd Ritalin som booster (men jeg takler ikke Ritalin dessverre)

Andre som har samme erfaring her?