View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Sensurering av bøker og kunst da? Er det ting vi får lov til å bli irritert over?
Vis hele sitatet...
Det er da ingen som sier du ikke får lov til å irritere deg over det, kjære deg. Jeg irriterer meg personlig mer over politisk motivert sipping om "wokeness" fordi det uforanderlig går fra "var dette maleriet egentlig nødvendig å ta ned" til mildt sagt andre betraktninger, og folk med disse betraktningene kunne hatt baller til å være oppriktige om dem.

Da en del saker ville vært interessante å diskutere uten å slavisk følge Fox News-spilleregler av aller mest retarderte skuffe, eller late som om man diskuterer helt andre ting, er det småirriterende at alle som "vil diskutere" hiver seg hver eneste gang det blir gjort klart at slike taktikker ikke er velkomne.

Når folk derimot har tenkt til å diskutere kritisk viktige samfunnsspørsmål, gjør de som regel det med litt mer innsats enn å ramse opp noen hundefløyteaktige stikkord og "tilfeldigvis" ha en megafon klar for å kunne hyle veldig høyt om den angivelige kneblingen man møter. Slik jeg for så vidt har gjort et nummer ut av å påpeke alle de siste gangene det har skjedd, med innstendige oppfordringer om å bare legge igjen De Amerikanske Tilstandene utenfor. Fortsatt ikke skjedd, men jeg har tru'a.
Sist endret av robhol; 1. april 2023 kl. 12:19.