View Single Post
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Det som er litt komisk ved det hele er at svenskene får skylda for at en dansk «politiker» brenner Koranen.

Barneskole-oppførsel spør du meg, man kan jo undre seg hvorfor han tenker det er en fornuftig ting å gjøre..
Vis hele sitatet...
Skammelige folk som sikkert ble mobbet i barndommen og tar igjen på tingene de har minst forståelse om

Sitat av oggen Vis innlegg
Conan - Jeg forstår godt poenget ditt og er på lang vei enig. Jeg bygger livet mitt på de kristene verdier men går ikke i kirken. Jeg respekterer alle untatt kriminelle og kjeltringer... Jeg tror ikke at inlegget ditt blir slettet, da blir jeg litt overrasket.
Vis hele sitatet...
Hvorfor føler du for å skille ut en en så liten og vagt beskrevet gruppe? Sier ikke en av de første 5 bøkene dine noe om feilen i å tenke liknende?

Hvordan møter du folk ann med det tankesettet? Spør du bare rett ut med en gang om de er "kjeltringer"?
Holde de hykleriske religiøse tankene for seg selv sparer bare alle for energi og tull

Sitat av oggen Vis innlegg
I Sverige brennes Koranen støtt og stadig for tiden, og mer skal det bli sier Rasmus Paludan. Jeg mener det er respektløst på lik linje med flaggbrenning. Det må da gå ann og få ytret seg på andre måter enn å sette fyr på ei bok. Det er jo ikke en vanlig handling ellers i verden, med argumentet ytringsfriheten, selv om det har forekommet. Skulle vært interesant og stått på Stortorget i Oslo og brent en bibel hver gang det er gudstjeneste i domkirken, med samme argument som Rasmus Paludan, og sett hva som skjer i dette landet. Fra mitt ståsted er det en ren provokaskjon og Svenske myndigheter mener hvis at det er helt greit. Det er ytringsfrihet i dette landet sier de. Ok hvis ytringsfrihet er å brenne bøker har jeg misforstått begrepet. mvh etnisk Norsk pensjonist med 41 års yrkeserfaring.
Vis hele sitatet...
Paludan er bare sinnsforvirret eller skadet på et vis, men helt enig med deg ang respekt. Hva om han la Koranen vekk og sluttet å dømme folk han ikke kjenner, så gjør du det samme?
Sist endret av Schyyy; 4. februar 2023 kl. 05:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.