View Single Post
Sitat av hbcx Vis innlegg
Hei. Mitt store ønske i verden er et barn.
Vis hele sitatet...
1. Få livet ditt på stell.
2. Finn deg en ordentlig mann.
3. Lag en familie.

Dette mener jeg med mine beste intensjoner!

Sitat av Sæd Vis innlegg
enig. "foreldra" mine var sånn og se på meg, ble narkoman i en alder på 13år... få alt på stel før du i det hele tatt tenker på og bringe et nyt liv in i denne verdenen.
Vis hele sitatet...
Desverre er jeg redd for at ditt tilfelle er mer normalen enn unntaket. Kanskje ikke det med dopet, men de barna får det ekstremt tøft i oppveksten.

Sitat av JatterMed Vis innlegg
Trenger ikke nødvendigvis ha livet på stell for å få unger, ting faller på plass etterhvert og man endrer seg utrolig mye i den tiden man venter på barnet og når det først har kommet.
Skal du ha alt på stell før du skal bli forelder, så er du nesten for gammel til å kunne bli det innen den tid kommer.
.
Vis hele sitatet...
Altså. Jeg skjønner at du har gode intensjoner her, men hva med å bare droppe å kommentere på tråder du kanskje burde holdt deg unna? Leste du forresten den andre tråden hennes?

Hei.
Lurer på om noen andre har fucka livet opp så mye som jeg. Jeg har 1 million i usikret gjeld, ingen verdier, og alt er gått til namsmann, og har tvangstrekk i lønn. Er sykemmeldt og snart over på aap. Venter på plass for behandling for personlighetsforstyrrelse og depresjon. Jeg blir å bruke resten av livet til å betale på dette, og har ikke sjans å klare meg på de pengene jeg får utbetalt. Mitt eneste håp er å vinne i Lotto eller møte en rik mann som kan hjelpe meg. Er voksen, og har stygg bil, leid ledighet, og alle stussser på hvorfor. Er så skamfull, og tør ikke si noe til noen. Tenker jeg avslutter livet ettervært da jeg ikke ser noen håp, eller vei ut. Har noen vært i lignende situasjon ?
Vis hele sitatet...
Sist endret av Superspurv; 5. januar 2023 kl. 10:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.