View Single Post
Huff....

Den der har jeg opplevd én gang, og jeg er overlykkelig for at jeg hadde en nær venninne tilstede som kunne snakke meg ned og forklare "Nei - ALT handler ikke om deg, og det er ihvertfall ikke negativt det som sies om deg, jeez mann ; ta dæ sammen...."

For mitt vedkommende hadde jeg vært på amf av&på noen måneder, vært våken en liten helg da det skjedde, og jeg merket meg "triggerne", altså det jeg *mistenker* var grunnen til at jeg ble paranoid ;

Ny plass vi drakk på, relativt ukjente folk, etpar broilere som var sånn passe små-aggro og større enn meg - og ; byen var stor nok til at "alle" visste at jeg var "han der som..." og de tinga ilag med selve amfen er det jeg *tror* utløste mitt tilfelle.

Det gjentok seg ikke, men jeez det var skremmende nok dét tilfellet ; jeg var på full vakt hele tiden, hvert blikk imot meg og hvert minste smil ble overtolket i huet mitt som om alle hånlo av meg, og at alle "visste" mine mest private og intime issues...

Om noen fleipet med meg, så var det "hva?? Hva sa du nå ???"-reaksjoner fra meg.

...som igjen fungerte som en selvoppfyllende greie, og det var da jeg etterhvert ble snakket ned av venninna mi.

Tørr for 10. året på rad - jeg inntar mer enn gjerne stims, men ; Jeg gjør det somregel bare alene nå, og er meget nøye med å sove, spise, drikke, og aldri bikke 48 timer våken.

Forsiktig med stimsa TS ❤️