View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av 4asd13 Vis innlegg
Nå må dere faktisk skjerpe dere her inne. Jeg hat stilt dere et enkelt spørsmål om det er noen som kjenner igjen disse tegnene.

Har fått vite at «r» betyr kjærlighet og beskyttelse.

Dette er noe min avdøde mor har skrevet. Alle i familien fikk alltid tisse tegnene på gaver, pakker og annet hvor hun forklarte hva de betydde, men når hun nå er død så husker såklart ikke vi hva de sto for.

Så igjen til slutt så må dere ta dere sammen her på forumet og heller svare på det som blir spurt om i stede for komme med idiotiske svar som at jeg må kontakte helsevesenet!? Dette har ingen ting med de å gjøre men en forklaring på hva de betyr, for ja.. de har faktisk en betydning alle sammen.
Vis hele sitatet...
Jeg får beklage, men jeg må også prøve å dra oss på samme "plan": Du er i et forum, som selv om vi diskuterer alternative ting, forholder oss godt plantet på fakta siden.

Det virker som om det hele gjelder en missforståelse om at hva disse tegnene betyr er en eller annen etablert kunnskap: Det er det dessverre ikke:

Det er ingen kjent symbolikk at "r" betyr kjærlighet og beskyttelse, en ting jeg husker fra tiden min begravd i bøker om naturreligioner og spiritisme er å sette personlige preg i ritualer og symbolikk: Fra wicca perspektivet angående "Magick" så er det nettopp det at et tegn er personlig, ikke del av etablert symbolikk/vitenskap/popkultur, som gir det kraften sin.

I korte ord: Disse symbolene og deres mening kommer ikke fra noe etablert kunnskap, de er mest sannsynlig funnet på av din mor eller den skolen: Det er lite til ingen sannsynlighet at noen her kan si deg hva de betyr.

Jeg må også komme med kritikk til deg: Om du hadde sagt dette var tegn fra din avdøde mor og at de betydde slik og slik for dere så hadde du fått mer relevante og utfyllende svar. Når du bare spør "hva betyr dette" og legger ved 3 bilder så har du ikke akkurat lagt sjela di i tråden her, og korte spørsmål med lite innhold får korte rare svar med lite innhold.
Sist endret av Dodecha; 17. oktober 2022 kl. 18:21.