View Single Post
Lite er helt safe. Graphene OS er en ny type mobil system som fokuserer på din rett på ditt privatliv.

Anbefaler

privacytools.io
der finner du og lærer mye fint hvis du er serriøs og dritt lei at myndighetene har lov til å overvåke oss så mye , Vesten gennerelt , norge har få folk mye enklere å og ha oversikt.

Flymodus hjelper lite fordi telefonmastene har mye mer avansert tracke chipper enn vi vet. Nei jeg er ikke en anti 5G.

Men jeg syns ikke f.eks at Windows 10 faktisk logger alt du skriver og vet hvor du er om du vil eller ikke.
Så om du vil kjøpe noe godt på dark web . Deep Web er privat info som mailene dine, bank infoen din. Så begrepet til dark web er riktig irt whistleblowsers, wikileaks, drugs etc etc. Hitman tviler jeg på at eksisterer der inne som er en utrolig bra ting mord er aldri greit . Aldri.

Så mange folk har brent seg på den, beste fall ble de scamma for 100k eller får mange år i fengsel for bestilling av drap som er vel fortjent. Var en i Usa som bestillte en hit på en kvinne han hadde forhold med bare noen måneder og visse menn har den syke tanken hvis ikke jeg får deg så skal ingen få deg. 80 % av mord mot kvinner er av kjæresten eller exen.

Its always the husband som de sier i serier

Men han møtte en sivil fbi agent og fikk straffen vel fortjent .

Ønsker folk kilder eller mer tips så er jeg fyren. Har drevet en del med it i 12 år.


" Jeg har ikke noe å skjule" Ja vell supert at du er en god borger som ikke bryter loven, men er det greit for deg at all info som legejournal eller alle steder du har jobba skal være lett å finne? Legejournal er heldighvis veldig beskytta. Men det argumentet er dårlig sånn nå har jeg sagt mitt. Håper det blir fred på jorda snart og at vi alle skjønner at det fins en menneske rase og det er menneske rase. Ikke arisk, ikke guling. Peace and love and stay safe in these crazy times. Jeg merker at det er en urolig og aggresiv vibb rundt meg , først covid også krig også høye priser


- Samael