View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er dumt å fortsette å øke dose og dytte i seg store doser av sterkere midler i håp om å kjenne noe. Selvom du ikke får ruseffekten virker stoffet fremdeles på vitale organer, kropp og hjerne og plutselig har du fått en stygg overdose kroppen ikke klarer å håndtere.

Når jeg var ung og dum og hadde nylig slutta på antidepressiva opplevde jeg det samme som deg at jeg rett og slett ikke trippa sånn som andre, heller ikke i høyere doser tross jeg var uerfaren og de andre erfarne. Det endte stygt på rave en dag hvor jeg poppa i meg flere exstacy tabletter i tro om at det var toleranse og i håp om en liten rus, og jeg kollapsa og ble henta i ambulanse mens jeg i forkant av kollapsen følte stoffet ikke fungerte på meg. Bare plutselig ble jeg skikkelig dårlig og løp for å spy og et minutt etter falt jeg om og hadde et helt forjævlig slags anfall jeg følte jeg døde. SSRI og psykedelika skal ikke kombineres og det høres ut som det samme gjelder for cellegift så jeg hadde ikke pusha'n mer.
For å finne ut hvorfor det er sånn hadde jeg snakket med en lege, kanskje på emmasofiaklinikken eller evn sendt inn anonymt til lommelegen.