View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
i går tok jeg 22,5mg Imovane rundt 6 tiden på kvelden, ting gikk greit og jeg var i fin form, hadde milde hallusinasjoner. Når klokka runda halv 1 på natta gikk jeg ut for å røyke 0,2 mørk hasj, trodde det skulle gå helt fint men egentlig var det mere ubehagelig enn noe annet jeg har trippa på før, bruker ordet ¨trip¨ for jeg har aldri trippa hardere enn dette, på sopp eller lsd.

Begynte først med at jeg så folk kom springende fra avstand etter meg fram til de fordufta i lufta, fikk litt noia av dette men klarte og beherske det å sitte i ro til jeg hadde røyka ferdig, etter at jeg fant ut at de forsvant når de kom nær nok. Det var først når jeg skulle gå tilbake at ting virkelig tok av, fikk alle slags mulige hallusinasjoner (hørsel, syn, kroppslig).

Hørte folk som gikk bak meg konstant og snudde jeg meg hørte jeg et høylydt ¨flash¨og de sprang av gårde, så masse annet som jeg ikke klarer å beskrive akkurat nå, og lydene, fyfaen.. Begynte å grue meg litt til jeg skulle gå siste partiet hjem da det er mørkest der og absolutt alt spinna i øyekroken, holdt koken og stirra rett fram kom meg inn og skrudde på lys, det gikk greit så lenge jeg ikke fokuserte mer enn 3 sekund på en plass.

Når jeg kom meg på rommet mitt med lyset på full guffe trodde jeg det skulle roe seg, men det var umulig å konsentrere seg på musikk eller pcen da alt spinna rundt meg og ting i sidesynet forandra seg til noe monster aktige folk eller dyr, rett og slett veldig ubehagelig, absolutt alt smelta rundt meg i tillegg.

Det eneste jeg synes var gøy som jeg aldri har opplevd på noe psykedelisk stoff før var at hele rommet og senga ble til en båt som gikk i 40 knop, fikk et deilig sug i magen av dette og tenkte at dette var interessant, senga vugga fram og tilbake og rommet bevegde seg framover som om det var i fart, jeg følte det i hele kroppen og så at rommet gikk framover. Nå var ting så intenst og jeg klarer ikke å beskrive alt jeg så, men det var såppas ille at jeg prøvde alt for å sove, som var veldig vanskelig da hallisene var der når jeg lukka øynene også.

Meningen med tråden er egentlig bare å høre andres opplevelser på denne komboen, har aldri før opplevd det så intenst, gjort samme greia mange ganger og aldri har jeg før opplevd så virkelige halliser i alle sansene mine. Det eneste jeg kan sammenligne det med er når man røyker hasj på nedturen til mdma, men uten godfølelsen.