View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av FrFrøken Vis innlegg
Jeg er alltid med typen når jeg bruker noe form for rus. Så erfaring med tripsitter har jeg ikke.
Men høres ut som hun ville det og da er det jo ingenting galt i det. Dere har jo god tone nå og i etterkant.
Er sikker på at det hadde blitt en verre opplevelse for hun om du hadde nektet.
Hadde jeg ruset meg med tripsitter som hadde nektet å ha sex med meg hadde i alle fall jeg fått en dårlig trip tror jeg.
Veldig bra at du er forberedt på å bare være venn igjen om hun skulle miste interessen etterhvert.
Vis hele sitatet...

Har ingen personlig erfaring med lsd. Aner ikke hvordan det er første gang om en er skikket til avgjørelser under peak. Om dette hadde blitt en rettssak ville retten tatt stilling til det. De ville og sett på det som har skjedd etter trippen. Personer utsatt for overgrep, der er det ikke ukjent for vitenskapen at noen ofre ikke klarer komme seg ut av situasjonen. De kan til og med selv oppsøke overgriper i etterkant og initiere seksuell kontakt. Ikke fordi de vil og ønsker seksuell omgang med overgriper men fordi det er kaos i hjernen og signaler krysskobles. At de har seg er i seg selv ingen frifinnelse i juridisk forstand, det er vist i andre rettssaker og dokumentert av sakkyndige.

Status i denne sak mener jeg ingenting om for jeg vet ikke hva som ble sagt og avtalt i forkant. Jeg ville aldri satt meg i den situasjonen selv om jeg var tripsitter. Og jeg tenker det bør andre også tenke, for sin egen skyld for slippe eventuell trøbbel etterpå og fordi de burde tenke at de ikke vil skade den andre.


Har både sjekket og blitt sjekket med alkohol i blodet. Er jeg full eller jenta full null hanky panky. Brisen og blid hanky panky ok. Kanskje er det samme med lsd?