View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Rus kan gjøre at du tar valg du normalt sett aldri i verden ville ha tatt.

Å vite at noen er i en slik tilstand, og attpåtil være den som har tatt på seg ansvaret for å hindre deg i å ta egentlig uønskede valg, stiller deg i en ganske spesiell situasjon. Da er det ikke sikkert at det at vedkommende "ville" der og da, teller så mye når alt kommer til alt.
Vis hele sitatet...
Vi er forskjellige i hvor stor tiltro vi har til menneskers evne til å være i kontroll over sine egne handlinger og valg

Hvis du lager deg et mentalt bilde av en som har drukket alt for mye, så ser du en ubevisst person. Hadde noen hatt sex med denne personen hadde det blitt et ekkelt mentalt bilde.
Tar du litt mye LSD vil det se veldig annerledes ut. Man bør ikke ligge med en som har tatt for mye syre, men bildene vi får i hodet når man tenker på en som er "ruset' er vidt forskjellige.

Rusgivende stoffer har veldig forskjellige effekter, og siden vi alle har forskjellige erfaringer med rusmidler vil alle ha egne tanker om moraliteten rundt TS sin sex med en han er tripsitter for og "passer på".
Tripsitter er i min verden et "lavterskel" tilbud til og fra venner som ruser seg. Bare gode, nære ekte venner.
Ikke noe man bruker fordi planlegger tripperen å bli så jævlig griserusa at vedkommende må ha støttekontakt.


Det er også tydelig at alle har hatt forskjellige inntrykk av hvor godt kjent de er, noe som er en viktig faktor om du spør meg.

Ikke rart alle trakk forskjellige konklusjoner!

Kanskje jeg skal finne en podcast om samtykke og sovne til! Ble veldig interessert/engasjert.

Edit: hører på Vice sin doku om "consent" nå
Sist endret av krystallkongen; 10. mai 2022 kl. 04:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.