View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser det kom en skrivleif. Det jeg ment var om sjømannslegen din har fortalt deg at de tester for narkotika i dine prøver, da de er lovlig pålagt å gjøre det hvis de faktisk tester deg for det.

Og kunne jeg spurte om årsaken til at du har måttet gjør dette hele 20 ganger på 3 år?? Hvis jeg husker rett trenger du vel kun å fornye attesten 1 eller maks 2 ganger i løpet av en 3-års periode?

Er dette forøvrig normal praksis å ta blodprøve, har aldri hørt om noen som har måtte avlevere noe annet enn urinprøve, synstest, BMI etc. for å få utstedt godkjent sjømannsattest?
Vis hele sitatet...
Hehe, var ikke for sjømansattest eller offshore attest. Dette har vært blodprøver relatert til helsemessige årsaker som corona, hjertetester, generelle blodprøver osv.

Det at han testet for narkotika gjør meg forsåvidt ingenting. Men nei, tror ikke har sa i fra om at han gjor det. Gikk bare ut i fra at det var naturlig å teste for diverse droger og for å finne ut hva som er problemet. Og med tanke på at offshoreattest o.l og tas for å avdekke diverse helseproblemer om det skulle vært noen så hadde jeg ikke blitt overrasket om de testet for alt på urinprøve og. Værtfall noen leger.
Sist endret av IW2022; 5. mai 2022 kl. 10:53.