View Single Post
Trådstarter
387
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Det er ikke sikkert det har sååå mye å si om man ligger på 600 eller 800 ng/dL (referansevedi er 400 - 1200).

Men naturlig nok vil man tenke at mer testo gir iallefall noe mer gains, og det gjør det nok. Poenget mitt er at en på 400 ng/dL kan fint se bedre ut og være genetisk anlagt til å bygge mer muskler enn en på 800 ng/dL. MPMD tar for seg dette detaljert på youtube.

Jo, det var nok jeg som nevnte det med hårtap.

Om lag 10% av all testosteron konverteres til dihydrotestosteron(DHT). DHT er det som avgjør hårtap for de som er genetisk disponible for dette.

Ergo. Mer testosteron = mer DHT = mer hårtap.
Derfor vil feks bolere miste mer hår enn vanlige folk (dersom de er genetisk disponert for hårtap). Dette var vel så forenklet som man får det.
Vis hele sitatet...
Ja stemmer det. Nå husker jeg det. Og svaret mitt var et spørsmål om at hvis man ikke er anlagt for hårtap så er det med andre ord greit med mer testo?

Hørt at man skal se på morsiden av familien. Hvis morfar/onkel osv hadde hår, så kommer man selv til å ha hår som gammel. Mine hadde det, MEN jeg har jo blitt bittelitt tynnere i vikene så mulig jeg blr være forsiktig. Hørt om folk som tar minoxedin(tror jeg det het) og lignende hårkurer konstant mens testoen øker(naturlig) for å motvirke det og at det funker