View Single Post
Trådstarter
387
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Dette er et utrolig komplekst tema. Men jeg kan iallfall avkrefte et par myter. Gains er ikke proporsjonalt med mengde testosteron du produserer selv. Det er andre genetiske faktorer som spiller minst like stor rolle.

Men det skal sies, alle burde leve en sunn livsstil og gjør at man produserer optimalt mengde testosteron. (Som feks d3, sink, aktiv livsstil, variert kosthold m.m)

Jeg skal vurdere å debattere mer, og komme med kildehenvisninger når jeg er på pcen.



Optimalt testosteron for et gitt individ kan forebygge endel fysiske og psykiske plager/sykdommer.

Vis hele sitatet...
Men å øke egen testo produksjonen må jo også ha noe å si for treningen? Musklene mine kommer forsåvidt i en ok hastighet, men volumet kommer i sneglefart. Det er mer presist å si. Men ville satt mer pris på økt velvære/mindre angst som følge av økt testo enn muskelveksten.

Og forresten så var det vel du som sa noe om hårtap sist før innlegget ble slettet? Kunne du gjentatt det? Hvis jeg husker rett så er det en myte at økt testo er synonymt med mindre hår?