View Single Post
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av Laban22 Vis innlegg
Hvis su leser de trådene dere la ut at som jeg har hatt, så ser dere tydelig at jeg konkluderer på slutten utifra rådene jeg får. Med andre ord jeg tar til meg informasjonen jeg får, noe dere mener jeg ikke gjør. Jeg spør igjen fordi det brøt ut til krig fordi prisene dermed føk til himmels. Det var ikke greit. Tråden ble slettet. Jrg prøvde å spørre igjen. Den tråden ble også slettet. Jeg syntes ærlig talt det er helt ufattelig at dere ikke bare kan innrømme at jeg faktisk har rett her.

Å gi tusen råd om noe jeg aldri spurte om (el-bil) var bare helt meningsløst og fullstendig lavmål mtp at jeg hele tiden sa at el-bil ikke er relevant. Enda så var svarene "el-bil,el-bil, el-bil".

Blir som å spørre om råd ang motorbåt og eneste rådet man får er "seilbåt , seilbåt, seilbåt". Haha




Jeg spurte jo fordi el-bil ikke var et svar for meg og så spør jeg igjen fordi situasjonen forandret seg. Herregud... Hvor vanskelig er det å forstå? Se på prisforskjellen per liter som kom i januar og så den neste prisforskjellen som kom da krigen brøt ut. Hvor mange ganger må jeg si det?



Fordi jeg ønsket å høre hva folk tenkte om utviklingen fremover. Om kanskje dette kun var midlertidig eller hva som var utsiktene for fremtiden ang disse ekstreme drivstoffutgiftene

Det er så enkelt som dette;

Når jeg sier at jeg ikke vil ha svar om el-bil så ikke gi meg svar om el-bil

Når jeg spør om noe basert på en ny situasjon så aksepter at jeg ikke spør om det samme, men at det handler om å få råd ang om noe er midlertidig eller ikke og hva slags konsekvenser det kan ha
Vis hele sitatet...
Det er jo helt umulig for oss å forutsi prisutviklingen på drivstoff, men drivstoffpriser har jo aldri noensinne gått nedover. Fossilbiler synker også nesten uten unntak i verdi. Er det så mye mer å diskutere enn det?