View Single Post
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Frem til rundt 1990 var Kodak et av verdens største selskap og for folk flest nærmest ensbetydende med hva foto film var.
Analog fotofilm. Vi gjør som vi alltid har gjort sa Kodak da den digitale foto og film revolusjonen kom. Dette kommer til gli
over sa Kodak. Nå er de borte og du skal slite med å finne noen under 20 som i det hele vet hva Kodak er.

Point being
Jeg syns å finne noe av den samme holdning hos admin og crew. At de gjerne responderer med sånn skal det være
for sånn har det alltid vært. Det meste er jo tjent med å utvikle seg i takt med tiden og brukeren. Et forum også vil jeg tro.
Vis hele sitatet...
Analogien har dessverre en enorm brist - diskusjon eller dialektikk om en vil har ikke hatt noen teknologisk revolusjon. Åpne fora har heller hatt en degenerering, der målet er å tjene penger på at folk bruker tid på steder der folk "diskuterer". Anførselstegn utelukkende fordi det ikke er diskusjonsplattformer - det er monetiserte ekkokamre.

Om du virkelig mener diskusjoner har endret seg til det bedre i størrelsesorden med å gå fra fotopapir til å fange enkelt-elektroner i sensorer... Vel, da er jeg lutter øre for hvor denne forbedringen ligger.