View Single Post
Sitat av VitoScaletta Vis innlegg
Det kan hende det var fordi jeg var veldig ung sjæl, men jeg føler vell at man kunne "diskutere" mer PISS før i tiden.. jeg vil tro vi hadde hatt en helt annet kommentarfelt i "Covid" tråden om covid hadde vært i 2006. Husker ikke helt hvordan diskusjonsnivået var når svineinfluensaen traff i 2008.. Hvordan vaksinemotstander trykket var når den vaksinen tullet med mange liv.

Dog vet jeg på en måte selv når jeg går over streken, men men. Så Jeg vil tippe Adminsa er rundt 34-44 år... noe rundt der.. tidlig 80 tallet gjengen tipper jeg.


Før kunne man snakke mye mer fritt om diverse ting.. noe man ikke kan i dag men det er fordi samfunnsbildet er noe helt annet i dag enn 2005-2015.
Vis hele sitatet...
Kjenner meg også igjen. Jeg har flere brukerkontoer som er utestengt fra forumet. (Flere i løpet av 15 år) De ble utestengt fordi jeg var en jævla fjortis eller på kjøret, og oppførte meg på en måte som ingen på forumet orket noe mer av.

Nå har jeg nesten blitt helt voksen, ikke akkurat voksen, men jeg er i det minste høflig og ikke like drama-søkende som jeg var den gangen. Jeg har også åpnet for at jeg ikke alltid har riktig svar, og at jeg kan og vil gjøre feil eller ta feil.

Jeg har prøvd å spørre nso om å få åpnet brukerkontoene mine fra den gangen igjen, men det har endt med at jeg har fått inntrykket av at han har bedre ting å bruke tiden sin på.
Sist endret av Tysteren; 23. mars 2022 kl. 16:36. Grunn: Beruselse