View Single Post
La meg gjenta kjernen av diskusjonen:
"Er du enig eller uenig i at han virker til å ha svekkede kognitive evner?

Spørsmålet er ikke om han er dement eller ikke.

Sitat av robhol Vis innlegg
verken OP eller meningsfellene deres faktisk er interessert i å diskutere noe som helst. Sånn kan det gå.
Vis hele sitatet...
For en nedlatende kommentar. Hvorfor sier du det? Det er jo du/dere som tilsynelatende blir fornærmet over at jeg og andre prøver å diskutere dette her fordi det i følge dere ikke er noe å diskutere. Alt er bra med Biden. Case closed.

Jeg klarer ikke å være enig med dere i at dette er å forvente av en eldre kar og ikke bekymringsverdig.
Dere er uenige i at det er bekymringsverdig, og dere mener at dette er å forvente fra en eldre kar.
Er det noe å begynne å rakke ned på hverandre for?

Det virker rett og slett som om noen har vært så i mot Trump at de overkompenserer i sin støtte for Biden og demokratene.
Dette synes jeg er litt rart når begge partiene er ansvarlige for hvor direkte jævlig det ser ut til å være å bo og leve i USA når man titter på fra vårt priviligerte ståsted.

La meg presisere at vanlige mennesker i USA blir rævkjørt når det kommer til lønn, rettigheter i forhold til arbeid, barselpermisjon, helsetilbud og generell velferd vi her i Norge tar for gitt. De blir rævkjørt uansett om det er demokrater eller republikanerne i det Hvite Hus.
Sist endret av krystallkongen; 15. november 2021 kl. 12:05.