View Single Post
Sky
Sky's Avatar
DonorModerator
Sitat av Makkamann1 Vis innlegg
Sky: Du sa det som jeg egentlig ønsket å si, bare på en bedre måte, takk for det. Ble bare litt skuffa over det du skriver på slutten, men greit nok. Du burde lese alternative medier.

Nå kommer det fram flere og flere ting som tyder på at hele "pandemien" var planlagt. Bill Gates, Kineserne, EU og Erna er alle på samme lag tipper jeg. Høres ut som en konspirasjonsteori, men er ikke sikker lenger på om det er det? Dette er nødt til å handle om noe mer enn influensa, eller hva? Penger..........
Vis hele sitatet...
Nei, nå får du stikke fingeren i jorda. Det er en så avsindig lang vei fra å kritisere enkelte av myndighetenes tiltak, som seg hør og bør, til å rote seg inn i tenke at pandemien var planlagt og at nevnte tiltak stiller seg inn i rekken av lumske planer myndighetene måtte ha. Seriøst, Bill Gates, kineserne, EU og Erna på samme lag? Til hvilket formål? Hvordan? Hvorfor? Det er overhodet ingenting som tyder på noe slikt, annet enn komplett ukritisk vås fra disse crack-pipe alternative mediene du ønsker jeg skal lese. Det kommer jeg ikke til å gjøre.

Jeg kaller gjerne myndighetene for idioter i en del sammenhenger, jeg kritiserer gjerne tiltak jeg mener ikke er riktig, jeg er ikke så naiv at jeg tenker myndighetene til enhver tid har min beste interesse i tankene og jeg nekter ikke for at det kan foregå mye rart. Men slike konspirasjoner finnes det ikke et fnugg belegg for og sporer altfor langt og useriøst vekk fra rettmessig, begrunnet og vettug diskusjon som gagner det offentlige rom.