View Single Post
Noen freaks som har tatt fly hjem de siste månedene, og kan si litt om hva politiet spør om på flyplassen? Vi som har besøkt familie, gått på skole eller jobbet i utlandet slipper vel det drittet der?

La meg forklare situasjonen litt:

Jeg mener at dette er en ytterst nødvendig reise. Jeg var først ett og et halvt år (sammenhengende) i Asia, bodde i Thailand, så reiste jeg fra Bangkok til Amsterdam i fjor høst for å være sammen med mora mi som jeg ikke hadde sett på nesten to år. Hun har reist hjem til Norge allerede. Da vi kom til Amsterdam var det ikke karantene her, men det var i Norge. Det var litt av grunnen til at jeg fløy hit fra Thailand (og røykings selvfølgelig)

Nå har jeg venta og venta på at det skal bli lettere å komme seg hjem, men det blir jo bare værre og værre!!!!! Når skal galskapen ta slutt?

Hva jeg kan vise av papirer:

- Tre utgåtte visum fra Thailand (2019-2020), disse beviser at jeg ikke var turist mens jeg var der.

- Papirer fra skolen jeg gikk på i Thailand.

- Lå på ICU i Bangkok etter jeg ble påkjørt. Har papirene, men det meste står på thai. Nære på at jeg daua. Håper politiet skal vise sympati med meg og familien min som ikke har sett hverandre på årevis, men det er kanskje for mye å forlange...

Alle tips tas i mot med takk, men ikke be meg ta det som en mann som alle andre. Gidder ikke leke pandemi lenger. Helt sykt at de kan holde på sånn her, mens Erna og eliten driter i reglene selv.

Har en leilighet hvor jeg kan være isolert/helt alene men det er ikke jeg som eier den. Angående oppholdet mitt her i Nederland så tenker jeg bare å si at jeg besøkte mora mi og at jeg venta på at det skulle bli lettere å komme hjem til Norge. Vet ikke hvordan jeg skal kunne doukmentere når jeg kom hit, får jo ikke noe stempel i passet.