View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Hva er det du ymter om her? Påstår du at noen har redigert dine innlegg mot din vilje for å fremstille seg selv bedre i debatt? Det vil jeg ha dokumentasjon på. Det er en ganske alvorlig anklage som kan og bør sjekkes opp. Det tillater vi nemlig ikke: Vi endrer på andres innlegg kun ved forespørse, for å fikse brukne lenker, eller fjerne personinformasjon etter GDPR-krav og lignende. Dette er anklager du bør dokumentere med eksempler.
Vis hele sitatet...
Her er greia: Jeg antar vidarlo gjorde slik jeg periodevis gjør: I stedet for å slette ett innlegg så rettskriver man det og legger på en kommentar, oftest henvisning til regel, men jeg har før i tiden skrevet noen litt spydige kommentarer: Jeg anser det som veldig frekt å komme inn hit og gi faen i reglene og skrive dialekt/sms forkortelser.

De kan jeg ta kritikk på, men at vidarlo har bedt noen om "å lære seg Norsk", synes jeg ikke er noe spydig eller agressivt, det er et påbud om å skrive korrekt norsk. Om man ikke tåler en slik tilbakemelding så mener jeg man er alt for hårsår, jeg får kvassere meldinger på daglig basis på jobb, noe tykkere hud må man kunne tilegne seg.

Med det sagt prøver jeg å ta en generelt hyggelig tone når jeg skriver lengre beskjeder til brukere.


Men, jeg må kunne presisere at det er ganske forargende å sitte her å ta i mot anklagelser om å systematisk missbruke KP systemet, slette politiske meninger etc og så er dette det eneste som kan dokumenteres og så overdrives? Av alle anklagene så kan den mildeste dokumenteres?
Sist endret av Dodecha; 13. april 2021 kl. 14:52.