View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja!? Hva fæn bring it on! Hvordan så de ut, hva sa de, hva viste de, hva ble åpenbaringen din, tror du de var ekte messengers eller hjernepuss?
Vis hele sitatet...
Dette skjedde under påvirkning av LSD. Bevisstheten min forlot kroppen og ”fløy” gjennom en et slags lag av virkeligheter. Når dette inntraff husket jeg umiddelbart på at jeg hadde opplevd dette før, og jeg var helt sjokkert fordi at denne gangen hadde ikke kroppen min dødd i forkant.

Jeg hadde ingen tro på noe religiøst eller åndelig i forkant av trippen.

Jeg kom frem til et ikke-fysisk sted hvor noen ikke fysiske bevisstheter kommuniserte med meg. Jeg så en visuell representasjon av dem, men jeg opplevde dem mest via telepati og følelser.

Først fikk jeg veldig mye trøst for jeg var fryktelig lei meg. Når jeg hadde roet meg ned forklarte de om hva som skjedde når noen tok selvmord.
Det var en omstart av det livet man levde. Man ville bli født på ny under tilsvarende omstendigheter. Alle måtte gjennom det de skulle gjennom og det fantes ingen vei utenom.
Opplevelsen var meget overbevisende for å si det slik. Hvem vet, kanskje det skjedde på ordentlig eller kanskje hjernen min fant opp en overbevisende historie i frykt for å bli blåst utover veggen.