View Single Post
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Poenget er, hvis du ikke forsto det, at musklene ikke får signal fra hjernen. Dette er noe en også ser ellers i kroppen. Altså du slutter å svette, fordi svettekjertlene ikke får signal på å trekke seg isammen. Pupillene blir store, fordi musklene rundt pupillen ikke får beskjed om å trekke seg sammen. Det samme vil skje helt eller delvis med armer og bein også. Hvordan blir det tror du, når du skal kjempe og knapt klarer å bevege bein og armer? Det er jo effektivt hvis du vil tape et slag...
Vis hele sitatet...
Korrekte doseringer de har «forska» på, psykologi, stridsmentalitet i kombinasjon med andre stoff? Den genetiske like, men mer fascistisk tilbøyde forgjengeren din som bidro?

Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Jeg bruker Norsk flora skrevet av Lid og Lid (ofte bare kalt Lids flora). Det er vel det mest solide floraverket en finner i Nordeuropa hva kildekritikk angår. Du kan jo ta det opp med professor emeritus Reidar Elven selv, som står for den siste Lids flora. Han jobber med en ny nå (skal kanskje komme i år). Ved den forrige jobbet han seg igjennom noen millioner herbarieark med skyvelær på de offentlige herbariene i Norge. Bare for å gni det inn arbeidet som ligger bak den, og at det er et tungt vitenskapelig verk.
Vis hele sitatet...
Har han peiling på gammel krigføring, historisk «alkymi», overtro, sosiale forhold og endel andre fagfelt som kan ha spilt inn? Skrevet noe om rusen, prøvd det sjøl?

Ellers, bra detalj i ei «bok». Må si jeg lo godt når jeg leste utdraget, det blir så fjernt for meg, for et kunstig språk. Er du stasjonert i Midtøsten eller LARPer du legionær, TS? Du trenger ikke svare
Sist endret av funksjon; 3. mars 2021 kl. 20:58.