View Single Post
Trådstarter
586
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Bra håndverk. Er du rennesansemann og gjør alt selv? Skriver tekster, lager låter og mikser alt selv? Det er imponerende.
Vis hele sitatet...
Takk! Ja gjør alt selv, driver med dette på hobbybasis imellom slagene mellom fulltidsjobb og to unger på 3 og 5, så er blitt minimalt med tid til musikken de siste årene. Da fungerer det best å sette seg ned alene, i fred og ro når man endelig får litt tid til overs

Sitat av EvilSink Vis innlegg
Det var litt mer min stil ja, det var drit kult! Jeg synes definitivt du burde satse mer på den fronten!

Avatar har jeg hørt en del på, jeg hørte de for første gang når jeg var på Avenged Sevenfold konsert i Oslo, de varmet opp publikum. Var når A7x var på turne og hadde akkurat sluppet Hail to the King. Favorittene mine ifra de er Queen of blades, Smells like a freakshow og Reload
Vis hele sitatet...
Igjen, takk! Det blir mer metal etterhvert ja! Må bare få ordnet meg med utstyret jeg trenger til det. Har bare en strat for øyeblikket, og den passer best til lettere rock. Blir nok en Les Paul av noe slag etterhvert, og da blir det også mer heavy Er bare et par uker siden jeg oppdaget Avatar.. Må ha sovet i timen de siste årene, men sitter å koser meg med discografien deres på Spotify