View Single Post
Hehe true dat, naturen er et flott sted å ture spesielt ^_^ Husker jeg tok meg en skikkelig spassertur i skogen på et knips og 150ug med lsd. Tok med meg noe frukt og litt snacks og bare rusla inn i skogen og kom ut en del timer senere ;D

Den dagen det tippa fikk jeg i meg ALT for mye MDA, ikke mdma, men den litt med psykadeliske fettern sin deler av mdma blir omgjort til i levern var det vel. Hvis ikke jeg husker HELT feil så er omgjøring av mdma til bl.a 10% mda grunnen til at man får visuals psykadelisk rus på mdma i høyere dosering.

Men dette var rein MDA og en kompis yolodoserte fuckings 0,28x2 til meg... Det tålte ikke hodet mitt. Er blitt noen år siden nå gitt, tror jeg begynner å bli litt gammal for mdma xD Hvertfall i doser over 120-140. Sist gang jeg tok så tok jeg ikke mer enn 120 og en påfyll på 60 og det var mer enn nok. De gale 20-åra though var dosene litt mer jalla..

0.56 med MDA er ikke å anbefale... For meg virka alt normalt-ish. Men jeg hadde visst vært helt på månen i henhold til de andre, det endte med styring av bastøfosen og helt banal tankegang når jeg tenker tilbake på det, selvom det virket som helt naturlig på tidspunktet. Så glad det er bak meg altså. Nå om dagen går det kun i sporadisk røyking av hasj for min del.. Skal ikke si at jeg aldri skal ture mer men da blir det en mild dose syre alene. MDMA blir jeg så fryktelig utbrent på.