View Single Post
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
271
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er en psykose, og hvordan vet jeg at jeg er i en psykose?
Vis hele sitatet...
[egen erfaring] man kan ikke vite om man er i psykose, man kan vite at man får psykose som f.eks å få hallusinasjoner (høre stemmer ingen andre hører eller se ting eller lukte) min aller første psykose svevde Apper på telefonen min jeg tenkte fett til monstrene/demonene kom opp fra gulvet på rommet mitt, så var jeg så langt vekke fra virkeligheten at det ble ekte for meg, reiste 2t vekk fra der jeg bor utengrunn å ropte på folk som ikke var der kom meg hjem men ikke før langt på kvelden. Så spurte jeg damen min «merker du også de, edderkoppene som biter deg?» da skjønte jeg alt var psykose etter hun sa «jeg gidder ikke snakke med deg når du er så ruset» så la jeg meg, å nøyaktig det samme skjedde de siste dagene når jeg brukte speed.

Les om symptomer på psykose så finner du ut


Hvorfor stiller du dette spørsmålet egt? Er det pga du har hørt hasj fører til psykose eller noe? Og har noia nå? Med mindre du har psykose-lidelse fra før eller om noen i din familie, ville jeg ikke bekymret meg.

Og svart pepper inneholder ALPHA-PINENE Som fjerner THC fra kroppen din som vil gjøre deg edru og fjerne angsten, de må tygges for at det stoffet skal opptas.
Sist endret av hasjkake; 4. januar 2021 kl. 01:40. Grunn: Jeg endret innlegget pga jeg glemte å nevne noe og skrev feil