View Single Post
Jeg er helt elendig på å formulere meg til tider.

La meg prøve å engang til.
Jobbet på rema i 5++ år. Gjennom de årene jobbet jeg på gulvet, sjeldent kasse da jeg jobbet raskere på gulvet å fikk mest gjort.

På gulvet er man altifra fruktansvarlig, kjøl og frys, melkekjøleren, vanlige varer, flaskerom, bestilling av varer (må ha ganske god kontroll på lagerbeholdningen, tilbuds varer, hva selger best osv..), kasting av varer må registeres, returvarer, ta imot varer som kommer, vasking og rydding at all times itillegg til å hjelpe til i kassen når det står på som værst, norsk-tipping, fylle på tobakksvarer, få taki andre som kan ta vakten til de som er syk eller av andre grunner ikke kan komme på jobb, telling av kasser, loggføring.
Var dette jeg kom på i farten.

På rema 1000 hadde vi ikke post i butikk, hadde vi fått det itillegg er jeg ganske sikker på sjefen hadde måtte ansatte en person extra for at alt skal være ryddig og klart til de som åpner butikken. Om ikke em extra blir ansatt burde iallefall lønnen økt da vi måtte ha jobbet enda mere, enda sjappere.

Greide jeg å lage mere mening? Håper det.

Å god jul freaks, love you freakz

Men skal jeg være 100% ærlig. Så mener jeg å huske at det var langt ifra dårlig betalt å jobbe i butikk. Spesielt når man jobbet fra 15-23.00 (låseansvarlig) hele uken + lørdag. Er masse bra tilleggsbetaling å hente. Bra betalt for en som er uten utdannelse iallefall.
Sist endret av eRixn; 21. desember 2020 kl. 10:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.