View Single Post
Sitat av Mr. Frosty Vis innlegg
Legen min nekter meg ADHD medisin pga rus, men hvorfor faen ikke, gikk på strategi men det er jo bare drit (hæ?)
Vis hele sitatet...
Fordi hun er profesjonell og ikke har lyst til å skrive under på at det er greit at du utsetter deg selv for fare med hennes godkjennelse.

Sitat av Mr. Frosty Vis innlegg
Nekter å skrive ut noe pga det er livsfarlig kombinert med f.eks amf sier hun hahahaha, men er jo ikke dum nok til å faktisk hive i meg amf på en medisin som jeg vet kan være farlig blandet med amf
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke du er dum, men jeg kan garantere deg at legen din synes du har tatt noen dumme valg når hun spesifiserer akkurat det her. Og for å være fair; alt hun vet er at du har hatt i deg gateamfetamin og det synes hun helt sikkert er dumt og uforutsigbart nok til at hun ikke tørr å ta sjansen på det.

Husk på at hun med all sannsynlighet ikke har vært i det her miljøet selv, og du må ha forståelse for at hun har ditt liv og din helse i sine hender. ''Hahaha'' er ikke den holdningen jeg ser på som passende i tilfellet.

Hun er ett menneske som til tross for hva du innbiller deg faktisk velger den her jobben fordi hun bryr seg om mennesker og vil hjelpe deg.

Sitat av Mr. Frosty Vis innlegg
så sier hun du har adhd og lav impulskontroll har ikke jeg krav på adhd medisin?

Har også vert rusfri 1-2mnd
Vis hele sitatet...
Har du fått en utredning? For isåfall må du levere pisseprøver som er frie for all narkotika og så kan man vurdere om du er aktuell for medikamentell behandling.

Akkurat det at de har fått med seg at du har hatt i deg gateamfetamin gjør det her mye vanskeligere for deg, fordi du kan (med all sannsynlighet) ha lav impulskontroll på grunn av bruken. Og kanskje hun til og med sier det FORDI du har hatt i deg gateamfetamin.