View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pathsearcher Vis innlegg
Jeg hadde en trip der jeg totalt mistet grep av realitet, vet ikke om det var ego death men jeg hadde noen symptomer påxego death ihvertfall. Dette var forøvrig etter jeg røyket weed på peaken, noe mange sier er den dum idé, og det fikk jeg opplevd. Etter jeg kom tilbake til realiteten føltes alt helt andereledes ut. Føltes ut som jeg gikk fra 1. person til 3. person i hodet mitt, at jeg var ikke meg lenger. Føltes ut som jeg bare observerte alt det som foregikk i hodet mitt, at plutselig så var jeg bare en observerer i den gamle "jeg'et" min. Kraftig depersonalization og derealization, jeg var en ny person. I dagene og ukene etter var det noe som var "off" og jeg hadde mange tegn på depresjon. Ting jeg likte før var ikke interessant lenger, og rare opplevelser som spesielt TV serier var nesten umulig å se på fordi jeg startet bare å tenke på skuespillerne og hva som var bak scenen hele tiden. Merket at alt i livet var et skuespill og klarte ikke å leve meg inn i ting lenger, magien i det meste hadde forsvunnet. Trippen sparket meg ut av "autopilot" livet og jeg ble tvunget til å tenke anderledes.
Vis hele sitatet...
Som om jeg skulle sagt det sjæl. Det der er seriøst identisk. Jeg følte alltid på lsd at jeg gikk over i tredje person og siste gangen forble jeg i tredje person. Fortsatt den dag i dag flere år etterpå, så er jeg i tredje person og det autopilot livet som du kalte det, forsvant også med den trippen. Jeg også var så lur at jeg røyket weed på trippene og kicket effekten til hælvete. Er liksom det dummeste man kan gjøre. Jeg går fortsatt rundt den dag i dag og føler jeg styrer en kropp jeg ikke har noe særlig connection til. Merkelig og vanskelig å forklare , men ja du skjønner sikkert..