View Single Post
Kondolerer så mye! Er veldig vanskelig å sette seg i din situasjon da jeg ikke har opplevd så heftige tap.. Det som er så dritt med å ruse vekk følelser er at for det første, så kommer du til et punkt der følelsene tar over rusen uansett hvor mye du prøver å flykte.. OG Når man evt. Slutter å ruse seg innhenter sorgen og di andre følelsene deg. Ikke bare blir det like jævlig når du slutter, men man får noe som kalles rebound-effekt og alt treffer deg MYE hardere.. itilegg til nedtur og abstinenser.. Jeg har mye erfaring med å flykte fra følelser, det føles bedre der og da i starten men som jeg nevnte over så funker det bare til et visst punkt.

Hadde jeg vert deg hadde jeg prøvd å lete etter en dyktig terapeut, kanskje noen som er gestalt itilegg. Terapi er undervurdert og er noe jeg har hatt veldig stor nytte av mtp mine tap i livet.

Er det skikkelig, skikkelig ille, kan kanskje Valium eller Xanor fungere som en mental krykke i en kort periode, men du kommer uansett til å må face problemet før eller siden.. Du vil IKKE ha et rusproblem oppå dette, tro meg!

Håper du finner en annen løsning enn rusmidler..