View Single Post
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg er nysgjerrig på om de har tatt blodprøver, og om de har funnet det samme stoffet i blodet på disse jentene. Russepresidenten sier dette: Dette betyr at enten så har de funnet spor av det samme stoffet i disse jentene, eller så presenterer russepresidenten egen synsing som fakta. Ut ifra formuleringen, så vet russepresidenten hvilket stoff det er snakk om. Det virker heller ikke som om det er noe motiv. Disse jentene får tilsynelatende ikke dødelige doser, og det står heller ingenting om voldtekt eller voldtektsforsøk. Effekten av dette ''livsfarlige dopet'' er også mystisk likt effekten av en eventuell alkoholforgiftning. Vi får vel bare vente å se hva de finner ut av.
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg skjønte på en et innlegg som gikk sin gang så var motivet til disse "mennene" at de rett og slett bare var sadister. For min del høres det ihvertfall mer ut som synsing enn noe annet. Russepresidenten er lite annet enn en vanlig 18-åring, så det er tvilsomt at vedkommende skal vite noe som ikke er offentlig kjent