View Single Post
Hei alle dere ! Jeg er en person med stor lidenskap for hiphop og det har jeg alltid vært så lenge jeg kan huske, dog hovedsakelig old school hip hop som eksempelvis slick rick, wu-tang clan og biggie men hører også på nyere rappere for å følge med på denne stadige utviklingen som skjer, men noe som jeg har merket spesielt er at det er utrolig mange som lykkes den dag idag uten noe merkbart talent enn det var før, og dette er noe som selvsagt irriterer meg litt. Jeg vet at dette har noe med hvordan sosiale medier er og hvor fort ting spres på nettet idag. Jeg skal ikke komme her å påstå at alt er bare svart og hvitt heller, for det er det jo ikke, det finnes utrolig mange dyktige rappere på soundcloud og andre steder som fortjener sårt å bli sett og selvfølgelig er dette litt urettferdig, men sånn er det jo for de aller fleste tenker jeg. Synest bare det er synd at det er så mange useriøse rappere som blir kjent for så og si ingenting idag. Anyways.. hva synest dere? og hvilke artister hører dere på ? liker best east coast, men er åpen for det meste.