View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Spilte habbo, var kanskje 9 år. Lasta ned en ''coin hack'' fra en scetchy nettside angivelig autorisert av hotellets egen ledelse. Noe senere poppet det opp en chatboks på skjermen min som begynte å kommunisere. I chatboksen var det noen som skrev i samtid noe ala ''Dette er hotellsjefen, du har prøvd å hacke spillet. Last ned Firefox''. Så forsvant denne chatboksen fra skjermen. Jeg logget meg ut av habbo og snart nok poppet chatboksen opp ut ifra intet og truet med å ta alle tingene på brukeren min dersom jeg ikke lastet ned firefox. Jeg prøvde å nekte, jeg skrev i søkelinjen på nettleseren, og hackeren svarte med chatboksen. Deretter begynte vi å sloss om musepekeren. I full hast og panikk dro jeg ut strømkontakten til mamma's stasjonære pc. Dagen etter logget jeg inn på en tømt habbobruker.

Jeg husker jeg gråt og tenkte at jeg endelig forsto betydningen bak: ''Man vet ikke hva man har før man har mistet det'' mens jeg tenkte på alle de hundrevis av timene med bytting, samt habbokort som jeg brukte på møblene mine. Dette var milepælen i livet mitt hvor jeg oppdaget at jeg ikke kunne stole på internettet.