View Single Post
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Kjære freaks, da er helga historie og tåka etter kampene lagt seg. Dvs på torsdag og fredag var det aktivitet og tilløp til krig, men tror jeg jinxa hele museopplegget med å starte denna tråden her..

Kjelleren er minelagt med åtte feller, åtet ligger fortsatt i fellene. Jeg begynner å lure litt på om musa kanskje skjenka meg på fredag kveld og lurte meg inn i en slags fredsavtale?! Noen andre her som har opplevd noe slikt?

Som den kjente Cæsar Muserion sa: jeg kom, jeg plyndrer, jeg dro..

Det er nok en verdig fiende jeg har møtt på, driver gjøn med meg med kløkt og frekkhet.

Igjen sitter jeg, føler meg tom, klimakset kom aldri. Musa fikk mat og kanskje til og med litt likør.. hva fikk jeg?? Jeg ble gira og lysten på den jævla musa. Når musa hadde fått det den ville så hørte jeg aldri noe mer. Utvekslet ikke telefonnummer en gang. Jeg føler meg litt utnytta og brukt.

Jeg må nok innse at jeg har tapt og konkludere med at dette var er sleip luremus..

Takk for all støtten folkens, nå vet jeg ikke hvordan jeg skal makte å fortsette. Det tar nok en stund før livet blir som normalt igjen. Jeg skal slikke mine sår og forhåpentligvis komme sterkere tilbake. Takk for følget så langt.

I still feel a great disturbance in the force...