View Single Post
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
Trådstarter
157
Sitat av Snilepisk Vis innlegg
Overhode ikke forsvarlig å spontant trøkke i seg flere hundre ug med LSD og stikke på en fest hvor folk røyker hasj inne til sjenanse for naboer og drikker til de spyr. Sett bort ifra LSD'en, så har dere en rusfest uten å klare å hindre at hele oppgangen stinker cannabis, selv om nærmeste nabo også røyker er det rimelig uansvarlig. Syntes det høres ut som politiet bare gjorde jobben sin og kunne oppført seg mye verre ovenfor dere, omstendighetene tatt i betrakning.
Vis hele sitatet...
Hva som er forsvarlig kan diskuteres, men det her kan forsvares. Jeg tok syra festen etter å ha sett an situasjonen. Jeg visste det var mye syre og hvordan jeg kom til å reagere. Det var ikke første gang og denne gangen ville jeg være omringet av gode folk når jeg først skulle ture så hardt. Hadde ikke politiet kommet så hadde jeg kommet til meg selv. Jeg var ikke "borte" så lenge og etter politiet kom så fikk jeg mer kontroll. Hele greia hadde gått fint hvis ikke snutn hadde kommet.

Hele oppgangen stinket cannabis? Hva vet vel du om det? Du vet jo ikke hvordan det ser ut. Det trenger ikke lukte mye hasj for at politiet skal kommentere det. Det er så mange dører fra der vi røyka til gangen utenfor leiligheten at lukta kommer omtrent aldri til gangen. Det vet jeg for jeg har kommet på besøk flere ganger når andre har røyket mye der inne. Dette er en veldig stor leilighet. Det var ikke røykinga eller spyinga som var til sjenanse for naboer, det var lydnivået. Og det kunne vi dempet hvis det faktisk var oss. Jeg skjønner politiet bare gjorde jobben sin, og de kunne vært slemmere, men de var ekstremt frekke i kjeften og lagde problemer så jeg synes ikke det er greit.