Tråd: Glass i hasj?
View Single Post
Får du ikke med deg at jeg ikke kan bekrefte at det er vanlig å bruke glass? Skrivd det kanskje 100 ganger her nå hehe. Jeg kjenner heller ingen som har brukt glass på cannabis, men om du ser den dokumentaren jeg linker til så får du se et mikroskop bilde av pot med glass, og en doktor som utaler seg om det, han sier at man strør glasspartikler på potten for at det skal skjere opp lungevevet sånn at potten fungerer bedre og at kundene tror at det er prima varer dem kjøper.
Men om det er sant eller ikke kan jo ikke jeg gå god for
Dette er siste gangen jeg gidder å si akuratt dette... =P

Det jeg kan fortelle da er at jeg og noen kompiser satt ute i sola og røyka hasj, etter å ha røyket nesten halve bønna så la jeg merke til at det glinsa fra bønna i sola, tok fremm ett forstørrelseglass og så at det var masse bittesmå biter i hasjen som så ut som glass, jeg pirka ut en liten bit og prøvde å brenne på den, den smelta ikke og jeg tokk tommelen å trøkte ned på glassbiten å den skar seg inn i tommelen min så jeg måtte pirke den ut med en nål, jeg har ingen annen forklaring enn at det var glass. Dette har jeg opplevd ihvertfall 2 - 3 ganger. Det er dog mange år siden å har ikke opplevd det siden
Sist endret av Alge; 10. september 2017 kl. 02:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.