View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har selv hatt problemer med postnord noen måneder nå. Det gjelder en pakke som i følge shipping ble levert til meg, men som jeg ikke fant i postkassen min. Tatt kontakt med dem flere ganger på både telefon og mail, uten at jeg har fått noe annet svar enn "vi skal sjekke det ut".
Min plan er nå å finne dem på gata (bor i Oslo) og fysisk sperre bilen deres inne med min, og holde dem der til de har ordnet saken min.
Hvis det ikke blir noen løsning ved første innsperring tenker jeg å gjøre det hver dag til saken min blir løst. Få ting som irriterer mer enn å bli svindlet av et "ordentlig" firma. Første planen var å smashe alle ruter og ta dekkene for hver parkerte postnord bil jeg kom over, men det hjelper jo ikke saken min uten å få ut litt sinne.

Noen som vet litt rundt jussen? Kan jeg få noen problemer annet enn at politiet kommer og ber meg flytte bilen?
Og hvis de eventuelt skulle kjøre inn i bilen min for å komme av sted, så regner jeg med at de må betale alt, til tross for at jeg bevssit blokkerte?