View Single Post
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg kan også skrive en liten rapport på lørdagen om hvordan jeg opplevde å ta MDMA med så kort mellomrom
Vis hele sitatet...
Hva med å lese andres rapporter om så høye doser før du begir deg ut på en egen? Det er totalt bortkastet å proppe i seg 400 mg. Jeg har vært dum nok til å ta så mye selv (kombo ren molly + ecstasy). Det er slitsomt rett og slett. Du får ikke den samme euforien og du føler deg fort gjerne zombie og hjernedø i hode når du er på vei ned. Du blir tom og deprimert og nedturen er kjip. Om det er det du vil; lykke til, men kan garantere deg at det ikke er noe bedre rus enn normale doser på 120-150 mg (vekt determinert).

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Føler ikke noe form for avhengighet, og etter fredagen vil det være en god stund til jeg skal ta det igjen, vet risikoen ved å ta det med så kort mellomrom. Men jeg kan se for meg at det vil gå helt fint med tanke på at dette er et stoff jeg bare har tatt 2 ganger tidligere.
Vis hele sitatet...
Jeg tror du har en følelse av "avhengighet" ettersom du har så ufattelig lyst å ta det igjen at du vurderer doser på 400 mg med så kort opphold etter forrige dropp og glemmer å tenke på kjemien bak! Molly på sin side er umulig å bli avhengig av ettersom om du ikke har noe serotonin i hjernen din kan du heller ikke ekstrahere det ved å poppe i mer molly og du kunne like gjerne skyldt mollyen nedi dass! MDMA er et stoff som i og for seg ikke skal være mulig å bli avhengig av, nettopp på grunn av at du ikke får samme effekt gang på gang når du tar det. Dette er fordi hjernen din ikke klarer å utnytte MDMA og utvinne Serotonin dersom du ikke har noe i reserve i topplokket. MDMA bør ikke tas for ofte, og det er egentlig vanskelig å skulle ville ta det for ofte om man vet hvordan det påvirker hjernen. Normale mennesker har fulle lagre av Serotonin som bare venter på å bli sluppet ut. Serotonin gir en følelse av lykkerus og eufori, og du får en enorm empatifølelse for mennesker rundt deg. Dersom du tar MDMA for ofte vil ikke hjernen ha kunnet bygget opp nok serotonin til at du skal få en like magisk opplevelse igjen, så jo lengre du venter jo sterkere vil rusen bli neste gang. Kjører man på med MDMA flere helger eller dager på rad vil du egentlig bare gå på tomkjør og gjøre hjernen mer utbrent. Depresjon og tomhetsfølelse fordi Serotonin lagrene dine er tomme. Større doser gir ikke MER effekt, det tømmer bare serotonin lagrene dinne til det verre. Dersom tanken er tom vil ikke bilen rulle videre, kanskje om du dytter den ned en bakke, men du vil vel ikke lengre ned, du vil opp, men det er totalt umulig. Du er stuck i en nedoverbakke på vei til nothingness.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men om jeg dropper 0,4 nå på fredagen. Vil jeg merke det da? eller anbefaler dere å vente lengre ?
Vis hele sitatet...
Ja, du vil merke det, men ikke på langt nær lik forrige dropp. Anbefaler for øvrig å vente minst 6 uker. Samt anbefaler jeg deg å lese deg mer opp om MDMA og hva det egentlig gjør med deg. Det er flere rapporter her på forumet, og info-tråder. Ikke vær en idiot! Det tar tid å bygge opp serotonin lagrene dine. Tryptophanrikt kosthold, og 5htp kan være gode byggeklosser for å bygge opp lagrene kjappere. Er man ansvarlig ved dosering, samt passer på å gi kroppen den næringen den trenger, vil Serotonin lagrene dine være så og si fulle igjen etter 6-8 uker. Mange tror at de bygger opp en "tolleranse" for MDMA og at man derfor må kjøre på med større doser for å oppnå samme effekt. Dette hjelper derimot ikke. Du bygger ikke opp en tolleranse, du er bare tom for Serotonin reserver. Kjører du på med MDMA når du er tom i tanken, vil du kanskje klare å skvise ut et par dråper lykkerus, men den magiske rusen du kjente første gangen vil ikke være til stede. Det eneste som hjelper for å ha en like fin rus igjen er å være tålmodig og vente (samt spise riktig).

Regn ut her hvor mye du trenger: http://mollymeasure.com/
Les deg opp her om du ønsker mer info om hvordan molly fungerer: https://dancesafe.org/drug-informati...asy-slideshow/
Se denne videoen om du vil: https://www.youtube.com/watch?v=jEAr7ThsYew

Jeg blir litt oppgitt når folk er så uansvarlige i rusbruken sin. Om vi vil ha disse stoffene lovlige må vi begynne å bruke det ansvarsfult og ha respekt for hvordan det fungerer. Lytt til hva de andre sier her. Ta vare på hjernen din og ikke gjør den til grøt! Ha respekt for deg selv og ta forhåndsregler!
Sist endret av Myoxocephalus; 29. mars 2017 kl. 09:25. Grunn: Korrigerte en lingvistisk uklarhet etter forespørsel