View Single Post
Skal man respektere ignoranse og uvitenhet, når personen ikke er i stand til å tenke rasjonelt.

Å holde en diskusjon er vanskelig når personen ikke har grunnleggende kunskap innenfor biologi, mattematikk og astronomi.

-Jorden er flat fordi hadde den vert rund ville folk ha dotte av bunnen.
-Solen er mye mindre en vi er fortalt, den er lokal og lyset rekker ikke over hele "disken" på en gang.
-Jorgen beveger seg ikke, vi kjenner jo ikke rotasjonen
-Hvorfor er solen varm og månen kald når de begge er lyskilder.
-Saturn og Jupiter og alle planeter vi kan se med det blotte øye er lyskastere fra jorgen som skaper hologram.
-Tyngdekraften eksisterer ikke, grunnen til at vi blir dradd mot bakken er at vi er tyngre en luft.
-Når man tar timelaps bilder med kamera og man ser at stjernene spinner, er det ikke vi som beveger oss rundt i universet, det er hele universet som spinner rundt oss.
-Det finest ingen kurving over horisonten, det er bare at vi ikke kan se langt nokk. Vist man tar ett teleskop vil man kunne se båten igjen.
-Satelitter eksisterer ikke, det er mange radiomaster strategisk plasert rundt på jorden.
-Vist noen sier de har flydd rundt kloden har de bare sirklet rundt barieren av is som går rundt hele "disken".
-Man kan ikke se fra England til Amerika fordi det er for mye forurensing i luften.


Denne personen tror alt fra NASA er feilinformasjon og at alle vitenskapsmen er betalt av staten og dermed lyger, så det er klin umulig å lære denne personen noe siden jeg vistnokk er indoktrinert og misinformert.

Nå holdt jeg meg til ett spesifikt tema, ett som betyr mye for meg.
Det er ikke noe som blir prakket på meg i det hele tatt, men jeg liker å filosofere og diskutere, og astronomi er fantastisk interesangt.

Så jeg er i en kvale her, jeg er utrolig glad i denne personen, men skal vi bruke hver dag sammen kommer dette til å skape større problemer i framtiden.
Det er slik at jeg til tider blir så iritert over det at jeg ikke får sove.
Jeg fatter rett og slett ikke hvorfor noen kan være så blind.

Jeg har egentlig aldrig truffet noen som har vert så conspiratorisk, det er gått fra kritisk tenkning ttil å godta alt, alt myndighetene sier er løgn men de som sitter på YouTube vet sannheten.

Alt av innspill settes stor pris på





Hva mener dere? Er det faktisk vanlig å ha slike meninger? Alle innspill settest pris på.