View Single Post
Trådstarter
3
Sitat av KarlsenK Vis innlegg
Skulle jeg byttet noe i oppsettet der så må det være Skjerm og skjermkort spør du meg. Jeg personlig skjønner ikke at folk spiller skytespill, eller spill for den del med 60hz skjerm i dag. Spiller man FPS spill er det bare å komme seg på 120/144hz med en gang, og en helt ny verden vil åpne seg.

Jeg har selv spilt FPS spill i form av CS helt siden 1.5 og tok steget inn i 100hz CRT ganske tidlig. Har fulgt utviklinga siden den gang og har aldri angret.
Vis hele sitatet...
Skjønner! Har nylig startet å game igjen, så derfor jeg ligger bak med alt av skjerm osv!

Sitat av Pengui Vis innlegg
Enig med Fleff. Skal du likevel bytte ut noe for en billig penge, må det være skjermkortet. Eksempelvis ligger de billigste med GTX 1060 på rett over 2000 kroner.
Vis hele sitatet...
Om du har peiling på dette, hvis jeg da kjøpet det skjermkortet her: https://www.dustinhome.no/product/5010970644/itx-oc
Vil da byttet gå helt fint? Altså det er ingen problem for strømforsyningen osv å kjøre det? )
Sist endret av Loggi; 30. november 2016 kl. 16:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.