View Single Post
Jeg bruker samme buksa 5 dager på rad, hvis det ikke har kommet flekker, eller at den lukter vondt. Truse, sokker og T-skjorte byttes hver dag, og ofte 2 ganger hvis jeg dusjer tidlig en dag og senere på dagen. Genser med t-skjorte under eller annet under benyttes et par dager, er det ekte ullgenser, så kan den benyttes 5 dager uten å lukte - elsker ull. Jeg legger aldri brukte klær tilbake klesskapet for å benytte senere. Alle klær skal vaskes før de blir puttet tilbake i skapet, med unntak av dress. Den ses over, slik at det ikke er flekker, finner jeg flekker forsøkes disse å fjernes, ellers så sendes dress på rens. Deretter puttes dress inn i Dresspose. Lue skjerf og votter, vaskes enten ved eim av vond lukt,eller når sesongen er over. At andre føler vemmelse over at noen bruker samme klær over flere dager, uten at klærne lukter, synes jeg er rett Og slett et tegn på at verden er iferd med å gå under. Det er synd verneplikten er lite i bruk i disse dager. Da var man gjerne en uke på utmarsj, og fikk bade en gang i snøen, om man var heldig / uheldig. Alle luktet våt mugg...Goood times����